Обичате ли сладко – бонбони, близалки? Правили ли сте някога сладки?
Какво според вас е важно, за да произведем вкусни и красиви сладки?
Учениците влизат в ролята на професионалисти: технолог-сладкар, калкулант, дизайнер, диетолог, ръководител пласмент. Организират се дейности, отразяващи професионални практики. След занятието се достига до създаване на нов продукт: Сладки Маскилки.
Производство и създаване на сладкарски изделия.
Учениците влизат в различни роли, свързани с производството/създаването на сладкарски изделия.
Целта на сценария за занятието по математика е да се представят и споделят идеи, стратегии, инструменти и методики, базирани върху изследователския подход.
Сладкарство, производство, диетология, снабдяване.
- Изследване на ситуации ✓
- Планиране на изследванията ✓
- Систематично експериментиране
- Интерпретиране и оценяване ✓
- Представяне на резултати ✓
- Математика ✓
- Биология
- Физика
- Химия
- ИТ и информатика ✓
- Основно образование ✓
- Средно образование ✓
- Професионално образование ✓
Възраст: 12-16 години
Партньор по проекта: