Discover the world of mathematics and science
Mascil Logo
mathematics and science for life
Математически сладки

Математически сладки


Обичате ли сладко – бонбони, близалки? Правили ли сте някога сладки? Какво според вас е важно, за да произведем вкусни и красиви сладки?

Документи

Трудова сфера

Учениците влизат в ролята на професионалисти: технолог-сладкар, калкулант, дизайнер, диетолог, ръководител пласмент. Организират се дейности, отразяващи професионални практики. След занятието се достига до създаване на нов продукт: Сладки Маскилки.

Аспекти

Контекст

Производство и създаване на сладкарски изделия.

Роля

Учениците влизат в различни роли, свързани с производството/създаването на сладкарски изделия.

Задание

Целта на сценария за занятието по математика е да се представят и споделят идеи, стратегии, инструменти и методики, базирани върху изследователския подход.

Сродна професия

Сладкарство, производство, диетология, снабдяване.

Изследователски подход

Аспекти

- Изследване на ситуации ✓
- Планиране на изследванията ✓
- Систематично експериментиране
- Интерпретиране и оценяване ✓
- Представяне на резултати ✓


Предмет

- Математика ✓
- Биология
- Физика
- Химия
- ИТ и информатика ✓

Целева група

- Основно образование ✓
- Средно образование ✓
- Професионално образование ✓

Възраст: 12-16 години

Партньор по проекта: България


Сайт
Оригинален сайт mascil

Сайт
ИНСТРУМЕНТАРИУМ за професионално развитие на учители


Бюлетин на mascil

Ресурси
Нови ресурси