Културно-историческо наследство: опазване, представяне, дигитализация (ISSN: 2367-8038)
Том 7, Брой 2, 2021
Словотворчеството в компютърно опосредстваната комуникация. Оказионализми (фалсоними) и неологизми (Изследване на базата на примери в социалната мрежа "Фейсбук")
Мариян Петров
стр. 208 - 236
Автори: Мариян Петров Абстракт: Докладът разглежда възникването, структурирането и разпространението на оказионализми (фалсоними) в компютърно опосредстваната комуникация и превръщането им в неологизми. Кога, как и при какви условия оказионализацията се превръща в неологизация? Ключови думи: оказионализми, фалсоними, неологизми, компютърно опосредствана комуникация Получена: 29-03-2021 Приета: 26-08-2021 Публикувана: 07-12-2021 Цитиране: Petrov, M. (2021). Word Creation in Computer-Mediated Communication. Occasionalisms (False-Names) and Neologisms (Study based on examples on the social network "Facebook"). Cultural and Historical Heritage: Preservation, Presentation, Digitalization (KIN Journal), 7(2), ISSN 2367-8038, Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences, 208–236. DOI: https://www.doi.org/10.26615/issn.2367-8038.2021_2_019 |