INIS Series, INIS Series, 2023, том 2
Заглавие:
Ролята на фотомонтажа за визуално въздействие в рекламата
Автор(и):
Йоана Е. Ангелова, Национална художествена академия, България, ioana_angelova@abv.bg
Резюме:
Настоящата статия е обзорна по своя характер и както подсказва заглавието, разглежда ролята на фотомонтажа за визуално въздействие в рекламата. Поставената изследователска цел е да се направи анализ на възможните творчески подходи в създаването на въздействащи рекламни изображения – фотомонтажи. Специален акцент е поставен върху формите на монтаж в печатната реклама от началото на ХХ век до наши дни. Изследването проследява хронологията на събитията, предоставя обобщена информация и прави анализ на динамиката в развитието на явленията и процесите във времето, като привежда красноречиви примери за ползите от употребата на фотомонтаж в рекламата.
Ключови думи:
фотография, фотоколаж, фотомонтаж, графичен дизайн, реклама, визуална метафора, визуално въздействие, компютърно генерирани изображения,
Адрес на PDF файл:
http://www.math.bas.bg/vt/inis/series/book/2023.02/inis.2023.0204.pdf
Цитиране (APA style):
Angelova, Y. (2023). The Rore of Photomontage for Visual Impact in Advertising, INIS Series, 2023, volume 2, ISSN 2815-4231, Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences, 50-66.
