СЪДЪРЖАНИЕ
СТАТИИ
Обучението по математика е в дълбока криза
Mathematics Education Is in Deep Crisis – abstract
Кирил Банков, Факултет по математика и информатика, СУ “Св. Климент Охридски”
Докладът е представен на 12.01.2015 г. на семинара “Дидактическо моделиране”, ИМИ, БАН
Формативното оценяване в педагогическа практика от Американски колеж в София
Formative Assessment in the Educational Practice at the American College of Sofia – abstract
Сава Гроздев, Институт по математика и информатика, Българска академия на науките
Борислава Кирилова, Американски колеж в София
Докладът е представен на 09.02.2015 г. на семинара “Дидактическо моделиране”, ИМИ – БАН
О некоторых аспектах фундаментальной математической подготовки
Some Aspects of Fundamental Mathematical Instruction for Students – abstract
Александр Луканкин, Московский региональный социально-экономический институт, Видное
Борислав Лазаров, Институт по математика и информатика, Българска академия на науките
Статията е основана на доклада, представен от Александр Луканкин на 15.12.2014 г. на семинара “Дидактическо моделиране” и на доклада, представен от Александр Луканкин и Борислав Лазаров на 4th International (Tele-)Conferences “Informational Modeling” and “Mathematics of Informational Modeling”, Sofia, 18.12.2014