Том 5 (2014/2015)

СЪДЪРЖАНИЕ

СТАТИИ


Обучението по математика е в дълбока криза

Mathematics Education Is in Deep Crisis – abstract

Кирил Банков, Факултет по математика и информатика, СУ “Св. Климент Охридски”

Докладът е представен на 12.01.2015 г. на семинара “Дидактическо моделиране”, ИМИ, БАН

 

Формативното оценяване в педагогическа практика от Американски колеж в София

Formative Assessment in the Educational Practice at the American College of Sofia – abstract

Сава Гроздев, Институт по математика и информатика, Българска академия на науките

Борислава Кирилова, Американски колеж в София

Докладът е представен на 09.02.2015 г. на семинара “Дидактическо моделиране”, ИМИ – БАН

 

О некоторых аспектах фундаментальной математической подготовки

Some Aspects of Fundamental Mathematical Instruction for Students – abstract

Александр Луканкин, Московский региональный социально-экономический институт, Видное

Борислав Лазаров, Институт по математика и информатика, Българска академия на науките

Статията е основана на доклада, представен от Александр Луканкин на 15.12.2014 г. на семинара “Дидактическо моделиране” и на доклада, представен от Александр Луканкин и Борислав Лазаров на 4th International (Tele-)Conferences “Informational Modeling” and “Mathematics of Informational Modeling”, Sofia, 18.12.2014