STEMedu logo

STEMedu - Science, Technology, Engineering, (Art), Mathematics, Education

    Как обучението в електронна среда влияе върху мотивацията за учене

PDF файл
Автор(и):
Диана Димитрова, Varna Medical University – Veliko Tarnovo Subsidiary, Bulgaria, dimitrova@mu-varna.bg

Галина Богданова, Institute of Mathematics and Information Science, Bulgarian Academy of Sciences, Veliko Tarnovo, Bulgaria, g.bogdanova@gmail.com

https://doi.org/10.55630/STEM.2021.0316
Абстракт:
    Covid 19 пандемията промени всички сфери на личния и обществения живот. Сферата на образованието също не беше пощадена. Медицински университет – Варна бързо реорганизира и мобилизира нови технически и човешки ресурси. Настоящото проучване изследва как обучението в електронна среда и в условията на пандемия влияе върху мотивацията на студентите за учене. Теоретичната постановка се основава на идеята за социалното учене и типологизация на студентите в зависимост от нагласите им към учебния процес. Създадена е анкетна карта и е реализирано проучване сред 40 студенти от специалностите "Медицинска сестра" и "Акушерка", обучаващи се във Филиала на Медицински университет - Варна във Велико Търново. Направената моментна снимка показва, че обучението в електронна среда е предизвикателство пред студентите и изисква ново отношение и умения за структуриране на времето.
Ключови думи:
COVID 19 Pandemic; е-Education; Students; Motivation to Learn;
Цитиране (APA style):
Dimitrova, D., Bogdanova, G. (2021). Impact of Online Teaching on Motivation to Learn, Science Series "Innovative STEM Education", volume 03, ISSN: 2683-1333, Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences, pp. 138-145, DOI: https://doi.org/10.55630/STEM.2021.0316
Адрес на PDF файл:
http://www.math.bas.bg/vt/stemedu/book-3/16-STEMedu-2021.pdf