STEMedu logo

STEMedu - Science, Technology, Engineering, (Art), Mathematics, Education

    Проучване на процесите на взаимодействие между създателите на сериозни игри и ползвателите им

PDF файл
Автор(и):
Галя Георгиева-Цанева, Institute of Robotics, Bulgarian Academy of Sciences, galitsaneva@abv.bg

Елена Шатко, ,

https://doi.org/10.55630/STEM.2021.0315
Абстракт:
    Докладът представя процесите на взаимодействие между създателите на сериозните образователни игри и потребителите (ученици, студенти), които ги използват в процеса на своето обучение (реално и онлайн). Организирането на процеса на проектиране (създаване на концепция за играта) и разработване (производството на продукта) на сериозните образователни игри е трудоемък и отговорен процес. От съществено значение също така се оказва за потребителите изборът на игрален дизайн и модела на играта. Контекстът, в който се играе и използва сериозната игра е от значение за получените резултати. В доклада са обсъдени и разграничени отделните фази на проектиране, разработване, внедряване и оценка на създаваната сериозна игра. Отделено е внимание на методите и подходите при създаване на сериозни образователни игри.
Ключови думи:
Serious Educational Games; Design and Development of Serious Games; Game Design; Game Model;
Цитиране (APA style):
Georgieva-Tsaneva, G., Shatko, E. (2021). Exploring the Processes of Interaction Between Creators of Serious Educational Games and Learners Using Them, Science Series "Innovative STEM Education", volume 03, ISSN: 2683-1333, Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences, pp. 131-137, DOI: https://doi.org/10.55630/STEM.2021.0315
Адрес на PDF файл:
http://www.math.bas.bg/vt/stemedu/book-3/15-STEMedu-2021.pdf