STEMedu logo

STEMedu - Science, Technology, Engineering, (Art), Mathematics, Education

Научна поредица "Иновативно STEM образование", Том 5, 2023

Издател: Институт по математика и информатика при Българска академия на науките, България
ISSN: 2683-1333

Изданието е въведено в Националния референтен списък на съвременни български научни издания с научно рецензиране на Националния център за информация и документация (НАЦИД) под номер (НРС ID): 3957

Поредицата се издава със съдействието на Институт по роботика "Свети Апостол и Евангелист Матей" при Българска академия на науките, България

Научни редактори
проф. д-р Галина Богданова
Институт по математика и информатика при Българска академия на науките, България
доц. д-р Мая Димитрова
Институт по роботика "Свети Апостол и Евангелист Матей" при Българска академия на науките, България

Технически редактори
ас. д-р Калина Сотирова-Вълкова
Институт по математика и информатика при Българска академия на науките, България
ас. Весела Георгиева
Институт по математика и информатика при Българска академия на науките, България
гл. ас. д-р Николай Ноев
Институт по математика и информатика при Българска академия на науките, България


Страница 2 (PDF файл)       Съдържание (PDF файл)


Gopal Тadepalli
    Изучаване на изчислителна логика чрез геометрични разсъждения
Страници: 7-12


Subodh Kumar, Tarun Lata, Subodh Rana, Megh Pal
    Откриване и коригиране на повтарящи се ограничени пакетни грешки в подблокове
Страници: 13-22


Paskal Piperkov
    Функции и трансформация на Уолш. Математически основи и някои приложения
Страници: 23-28


Diana Dimitrova, Galina Bogdanova
    Приложение на образователните технологии и видео алгоритмите в Медицински университет-Варна
Страници: 29-34


Penio Lebamovski
    Влияние на виртуалната реалност върху автономната нервна система
Страници: 35-44


Miroslav Dechev, Krasimir Cheshmedzhiev
    Дизайн на система за защита на кардиологични данни
Страници: 45-52


Galya Georgieva-Tsaneva
    Софтуерна програма за анализ на ВСЧ на кардио сигнали, регистрирани чрез електрокардиографско, холтерно и фотоплетизмографско устройство
Страници: 53-61


Galya Georgieva-Tsaneva, Paskal Piperkov
    Създаване на архив на кардиологична база данни
Страници: 62-69


Evgeniya Gospodinova, Mariya Negreva, Nikolay Noev
    Фактори, влияещи върху вариабилността на сърдечната честота
Страници: 70-82


Yavor Iliev
    Значение на груповата ефективност в учителската професия
Страници: 83-88


Zhivko Tomov
    Дистанционно обучение с използване на системи за речеви съпровод
Страници: 89-92


Malinka Ivanova, Iskra Trifonova
    Техники за запазване на поверителността и техни приложения в електронното обучение
Страници: 93-102


Valentina Kukenska, Petar Minev, Ilian Varbov, Matyo Dinev
    Модел за онлайн обучение по проектиране на цифров хардуер
Страници: 103-111


Valentina Kukenska, Matyo Dinev, Petar Minev, Ilian Varbov
    Приложение на последователни декомпозиционни алгоритми върху електронни схеми
Страници: 112-120


Stoyan Lilov, Vanya Markova, Ventseslav Shopov, Nikolay Popov
    Управление на колесен мобилен робот при следене на зададена траектория
Страници: 121-128


Yordan Ivanov, Kaloyan Kolev
    Кибер сигурност за мобилни устройства с Android
Страници: 129-141


Svilena Arabadzhieva, Stefan Parvanov
    Вероятностен анализ на безопасността на пътниците при използване на железопътен превоз
Страници: 142-152


Nikolay Toshev, Raycho Minchev
    Повишаване на безопасността на автомобила
Страници: 153-162


Emil Velev
    Анализ на възможностите за намаляване на замърсяването на околната среда чрез използването на биопластмаси
Страници: 163-174


Toni Nikolov, Vesela Georgieva
    Иновации в езиковото и специализирано обучение: теоретични аспекти и паралели
Страници: 175-183


Neven Boyanov
    Мултидисциплинарна методика в редовни часове с използване на физически STEM продукт
Страници: 184-192


Todor Todorov, Pajtim Vela
    Интернет на нещата в образованието
Страници: 193-200


Juliana Dochkova-Todorova, Silviya Varbanova
    Уеб дизайн и достъпност
Страници: 201-207


Lilia Lozanova
    Отношение на студенти към базови характеристики на мобилното обучение
Страници: 208-217


Nikolay Ikonomov
    Математически модел на горски пожар и връзката му със симулации и сериозни игри (Simulations and Serious Games - SSG)
Страници: 218-225


Petar Velkov
    3Д печат в учебните заведения – иновативни подходи за обучение чрез съвременни 3Д технологии
Страници: 226-231